Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 lutego 2015

Szybka i przepyszna, warstwowa sałatka.


Witajcie!

Dzisiaj znowu przychodzę do Was z czymś o tematyce kulinarnej, a mianowicie z przepisem na (naprawdę) przepyszną i zdrową sałatkę. Możliwe, że już ktoś taki sam przepis wymyślił i jest w internecie, natomiast na tą sałatkę wpadłam sama, w momencie mnie olśniło i postanowiłam ją wykonać :D Mam nadzieje, że kogoś zainspiruje, może ktoś wykona mój przepis i będzie mu bardzo smakowała ta sałatka, tak samo jak mnie, zapraszam ☻



Można powiedzieć, że jest to sałatka warstwowa, a wygląda tak :

        kurczak      
     kiełki i pomidorki     
       miks sałat      

 kasza kuskus




Składniki :

- kasza kuskus
- pierś z kurczaka
- pomidorki koktajlowe
- miks sałat (ja mam z biedronki)
- kiełki rzodkiewki
- oliwa z oliwek lub olej rzepakowy
- połowa kostki bulionowej
- pieprz/sól



Jak przyrządzamy ?

Rozrabiamy kostkę rosołową z zagotowaną wodą i zalewamy nią kaszę kuskus (nie za dużo bo kasza będzie zbyt wodnista, lepiej zalać mniej i dolewać). Następnie przyrządzamy pierś z kurczaka, myjemy ją, kroimy w kosteczki, obtaczamy w oliwie z oliwek i smażymy pod przykryciem, na patelni. Pomidorki koktajlowe kroimy, wszystko układamy warstwami,  tak jak na schemacie powyżej, przyprawiamy i włala :-)



Smacznego!

1 komentarz: