Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 kwietnia 2014

Matowe cudeńko do ust z Lovely ;-)

Witajcie Kochane ! Przychodzę dzisiaj do Was z testem, takim pierwszym wrażeniem produktu do ust z Lovely. Możliwe, że już o nim słyszałyście, ponieważ krąży kilka filmików na naszym youtube, na jego temat . Jest to nowość tej firmy, a dokładniej, jest to matowa długotrwała pomadka, w której ja się zakochałam i mogę powiedzieć to śmiało już teraz ! 


Do wyboru mamy 3 kolory jeśli się nie mylę oraz bezbarwny błyszczyk z tej samej serii, który ma służyć jako, że tak powiem, nabłyszczacz oraz nawilżacz,  ale moim zdaniem to zbędny wydatek, bo która z nas nie ma w swojej kolekcji zwykłego bezbarwnego błyszczyku ?!  Ja posiadam pomadkę w kolorze numer 2, ale teraz kiedy wiem, że pomadka jest cudowna, a do tego taniutka, to mam ochotę na pozostałe dwa kolorki. 


Aplikator, to taka najzwyklejsza pacynka jaką zazwyczaj mamy w błyszczykach ...
 

Na ustach prezentuje się następująco ....





Pomadka wysycha na ustach błyskawicznie, zaraz po nałożeniu robi się matowa, bardzo mocno na nich zasycha. Odciśnięta na dłoni pozostawia niewielki ślad , ale mnie się wydaje że to po prostu jest nadmiar, który zbiera się w środku naszych ust


Pomadka jest dostępna w Rossmanie i kosztuje ona jedyne 8zł z groszami, co moim zdaniem jest bardzo nisko jak za tak dobrą jakość. Naprawdę nie spodziewałam się, że będzie takiej dobrej jakości i  mimo że jest to matowy produkt, który bardzo wżera się w usta, to ja nie czuje się jakoś niekomfortowo z nią. Utrzymuje się zadziwiająco dobrze, mimo że pijemy, czy jemy, ona nadal jest na ustach i spokojnie trzyma się ich  w dobrym stanie, bez poprawek przez około 3 /4 godziny (jeśli pijemy i jemy!).

To by było na tyle Kochane, mam nadzieję, że Wam się podobało i będzie to w pewien sposób przydatne ! Pochwalcie się czy może Wy tego produktu już używałyście, albo właśnie pierwszy raz o nim słyszycie na moim blogu  :-)


Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz