Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 marca 2014

La Roche Posay - Effaclar H.


Witajcie Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu firmy La Roche Posay, Effaclar H. Testuję go już długi czas i jestem wstanie powiedzieć o nim co nie co. Kupiłam go, ponieważ szukałam wtedy mocno nawilżającego kremu, który zregeneruje moją wysuszoną buźkę maścią, a że ten miał najlepszą ocenę na wizażu wśród kremów nawilżających  tej firmy, to zdecydowałam się go wypróbować.  Zapraszam na moją recenzję owego kremu :-)


Dla kogo krem jest przeznaczony i co producent nam obiecuje ?

Skład kremu ...
 Jak widać skład jest spory, nie jestem jakimś specem, dlatego nie będę analizowała każdego z osobna, ale mamy tu między innymi glicerynę, masło shea, alkohol cetylowy, wodę...


Konsystencja ...

 Konsystencja kremowa, bardzo lekka, po nałożeniu na buzie mamy uczucie jakby to była woda, tak też wygląda, ale bardzo szybko się wchłania i zostawia ją delikatną, gładką i dobrze nawilżoną. 



Krem znajduję się w tubce, która ma pojemność 40 ml, a jego data przydatności, to 12 miesięcy od otwarcia.  Krem, jak i wszystkie kosmetyki La Roche Posay zostały wyprodukowane we Francji, i jak to apteczne kosmetyki, nie są najtańsze. Za ten krem zapłaciłam w Aptece Niezapominajka 54zł 98gr.

Co ja sądzę o tym kremie ?

Na początek może napiszę jak z jego zapachem. Effaclar H już nie pachnie tak ładnie konwaliami jak np Effaclar K czy Duo, ten krem ma taki słodko - kwaśny, troszkę chemiczny zapach, ale mnie w żaden sposób nie przeszkadza, zwłaszcza, że jest wyczuwalny tylko i wyłącznie przy aplikacji, a później się ulatnia. Przez te kilka miesięcy jakich go stosuję, zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry, teraz mogę śmiało powiedzieć , że jest dobrze nawilżona, również nie jest odwodniona i naprawdę suche skórki, których kiedyś miałam sporo, teraz jest ich może z kilka, ale to przecież normalne .  Zauważyłam również, że odkąd moja skóra jest dobrze nawilżona, dzięki temu kremu, podkład utrzymuje mi się na buzi znacznie dłużej i wygląda o wiele lepiej, w ogóle cały makijaż wygląda o niebo lepiej . Nie wiem czy to dlatego bo ten krem jest przeznaczony dla osób, które są poddane wysuszające kuracji, czy może jednak ma to znaczenie, ale żaden inny krem nawilżający nie sprawował i nie sprawuje się u mnie tak dobrze jak ten. Możliwe, że moja buzia potrzebowała właśnie czegoś takiego, krem naprawdę świetnie  będzie służył osobom, które przechodzą taką kurację lub są już po, i ich skóra jest po prostu przesuszona, mimo że jest cerą tłustą .  Szczerze polecam ten krem! Ja już mam dosłownie na trzy, cztery użycia, ale na pewno kupię go ponownie, mimo że nie jest najtańszy :-) 

Mam nadzieję, że ta recenzja będzie dla Was przydatna !



Całuję♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz