Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 marca 2014

Czas na makijaż !

   Witajcie Kochane! Jak pewnie wiecie, w sobotę jest nasze święto i właśnie przychodzę dziś do Was z moją propozycją makijażu, właśnie na Dzień Kobiet! Każda z nas obejdzie ten dzień inaczej, a pewnie niektóre kobiety  w ogóle bo np. uważają to święto za komercyjne, ale czy przeszkadza to w czymś aby w ten dzień wyglądać pięknie?! :-) Dlatego stworzyłam specjalnie na ten dzień, moją propozycje make up, nie jest on jakiś zaskakujący, czy wymyślny, ale właśnie o to mi chodziło, aby był prosty, neutralny i pasował do każdej sytuacji, w ten wyjątkowy dzień ;) Cały makijaż jest w odcieniach brązu, jako że to mój ulubiony kolor cieni i mogłabym się malować tylko w takich odcieniach, dlatego wybór padł właśnie na to :-) Mam nadzieję, że może Was to zainspiruje, zaczerpniecie pomysł, albo że po prostu spodoba Wam się ten make upik, zapraszam!













Jako, że oczka są już dość mocno podkreślone, z ustami możemy dać sobie już spokój, ewentualnie musnąć je bezbarwnym błyszczykiem...









albo można zaszaleć i postawić na mocne usta, w odcieniach czerwieni bądź mocnego różu !










Co o tym sądzicie? Która wersja lepsza? Ja wybieram czerwone usta, idealne na randkę ;)


Całuski ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz