Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 10 stycznia 2014

Dla miłośniczek czerwieni ♥

Witajcie :-) Przychodzę dzisiaj do Was z przepiękną czerwienią, ostatnio jedną z moich ulubionych, która ponownie przekonała mnie do noszenia tego odcienia na swoich pazurkach. Bardzo długo nie mogłam przekonać się do czerwonych lakierów bo zawsze podczas malowania, moje skórki również były cudownie popaćkane na czerwono, a kiedy przychodził czas zmywania, to humor całkowicie mi schodził :D Z tym lakierem jest zupełnie inaczej, tak łatwo się z nim pracuje, ma cieniutki i naprawdę bardzo precyzyjny pędzelek. Przy dwóch warstwach możemy stworzyć cudo, które w jakimś stopniu wygląda jak paznokcie żelowe, przepiękny efekt. Na paznokciach mojej mamy trwałość lakieru była świetna, ja natomiast zrobię wam za kilka dni aktualizację tego postu, jak lakier sprawuje się na moich pazurkach .





 Nie wiem gdzie aktualnie można dostać lakier, bo była to limitowanka z Bell, którą kupiłam w biedronce , niestety. 



Życzę Wam Kochane miłego dnia, weekendu początek więc musicie to uczcić, ja wybieram się dziś na piwko, ew dwa :P Wy również spędźcie przyjemnie oraz pożytecznie ten dzień !


lewa dłoń- po 3 dniach.

prawa - po 3 dniach.





Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz