Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 października 2013

*Urodzinowy Haul* !!

Cześć Kochane! Wczoraj obchodziłam  już 19- naste urodziny i nazbierało się trochu kosmetyków, które dostałam właśnie z tej okazji. Pomyślałam, że zrobię tak zwany "Haul Urodzinowy", ponieważ widziałam u nie jednej z Was właśnie taki pomysł. Troszku się pochwalę ;P, ale może ktoś z Was coś sobie wypatrzy i później zakupi. Od razu wyjaśniam dziwne cienie na zdjęciach, czy inne zjawiska, musiałam się niestety wspomagać sztucznym światłem bo za późno się za to zabrałam, ale mimo wszystko mam nadzieję, że nie będzie Wam  to zbytnio przeszkadzało. Będzie sporo zdjęć, a mało tekstu, ponieważ te wszystkie rzeczy dostałam, niektóre sama sobie wybrałam, ale nie znam cen, także zapraszam na sporą  dawkę oglądania  :-)

Zacznę od najpyszniejszego, najlepszego i najśliczniejszego prezentu niespodzianka od mojego kochanego mężczyzny  :-)



 Wielka zielona kosmetyczka ze złotymi perełkami, zamkiem oraz serduszkiem z boku :-)


Jako, że chodzę do szkoły gdzie uczę się na kosmetyczkę i moją wielką pasją są kosmetyki, pielęgnacja itp. to oczywiście tort też musiał być tematyczny  ;-D

Dowiedziałam się, że tort był zamawiany w  "Galeria Tortów Artystycznych", w Krakowie.




  •  PAESE - Szminka w płynie, kolor nr. 908.

  •  OEPAROL - krem pod oczy i na powieki do codziennego stosowania.
  •  COLGATE - Max white one, wybielająca pasta do zębów (ostatnio wspominałam, że bardzo chcę ją wypróbować i proszę, mam możliwość ;)  ).




  •  MAC - Studio Careblend Pressed, puder wykańczający makijaż, w odcieniu LIGHT (najjaśniejszy). Nastawiałam się na Studio Fix, a Wyszłyśmy z tym oto pudrem, sprzedawcy zdecydowanie mają zbyt dużą siłę przekonywania :-D


 To akurat jest "prezent" od Dove :-) Wygrałam ten żel w jakimś tam konkursie, gdzie mieli do rozdania na przetestowanie ileś tam żeli, z nowej serii Dove o zapachu figi oraz kwiatu pomarańczy. Bardzo słodki zapach, ciekawy i mnie odpowiadający ;)
  •  C&A - śliczne kolczyki, które wybrałam z myślą o "przyjęciu urodzinowym" :-)



  •  CHANTAL - szampon z olejkiem arganowym, ma bardzo przyjemny zapach.
  •  Dezodorant, który jest podobno niemieckim odpowiednikiem Dove, ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach.

  •  Lakier PERFECT oraz ozdoby na pazurki.


  • SEPHORA -  Laguna , żel do mycia dłoni, bardzo przyjemny morski, delikatnie męski zapach.
Poza kosmetykami otrzymałam również kilka ciuszków, w tym sweterki, bluzeczki oraz kurtkę zimową, którą sama sobie wybrałam i jestem z niej mega zadowolona. Jeśli ktoś szuka już kurteczki na zimę, to polecam H&M, są tam śliczne, wygodne i co ważne cieplutkie kurtki w przyzwoitej cenie! Moim prezentem również było "przyjęcie" niespodzianka w malutkim gronie ważnych dla mnie osób :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz