Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 września 2013

Haul - zakupy online.

Ahoj! Przez ostatni czas zamówiłam sobie troszkę kosmetyków poprzez  internet i z niecierpliwością  czekałam aż przyjdą aby zrobić dla Was zbiorczy haul z zakupów online i napisać swoje pierwsze wrażenie.  Wreeeszcie  wszystko  doszło i mogę się za to wziąć! Zapraszam, może coś  Was  zainteresuje  :-)

1. Zacznę od rzeczy, które zamówiłam na stronie Lady Make Up i od razu wspomnę, że wysyłka była błyskawiczna, produkty zgodne z opisem i wyglądem na stronie, mogę szczerze polecić ten sklep.





"W7- Honolulu"  - bronzer + pędzelek do nakładania (jest mięciutki). Bardzo ładne opakowanie, które niestety nie wygląda na trwałe. Kolor  wygląda na ciemny, ale w rzeczywistości po nałożeniu  go na policzki wygląda  naturalnie . Plusem jest też to, że nie ma drobinek brokatu,  ma matowe wykończenie.

Cena : 11,49zł/6g


2.


"Flormar" - korektor, w kolorze nr 03, który jest delikatnie blado różowy, ale super wtapia się w skórę. Po pierwszym zastosowaniu nie chce stawiać opinii, ale obawiam się, że troszku wysusza. Mam nadzieję, że jednak to nie jego wina,  zobaczymy co będzie dalej :-)

Cena : 11,90zł/4g


3.

"Elf"- pędzel wachlarzykowy, dość miękki, jak za tą cenę może być.


Cena : 5,90zł



4.

"Essence" - pędzel do smokey eyes, mięciusi i bardzo ładny (już dobrze znany wśród blogerek i vlogerek). Kupiłam go do blendowania i myślę, że się sprawdzi.

Cena : 5,99zł


5.  Zamówiłam sobie także na Allegro ( jeśli ktoś chce nick sprzedawcy, to proszę pytać ) wodę perfumowaną, w której się  zakochałam,  jak tylko ją powąchałam!

"Beckham Signature - Story" - przeeeeeepiękny zapach! Nie jest ani zbyt słodki, ani cytrusowy, ani babciny, jest bardzo oryginalny, pierwszy raz mam do czynienia z takim zapachem.

Nuty zapachowe: brzoskwinia, gorzka pomarańcza, kumkwat, róża, biała peonia, kwiat pomarańczy, piżmo.

Cena : 15zł + ok. 8zł przesyłka/ 75ml


*Dodatkowo jako gratis dostałam błyszczyk do ust :



"Miss Sporty" - XX Volume, w kolorze nr 208.


6. Ostatnim  zakupem, już nie przez internet, a w małej drogerii osiedlowej, jest :


"Golden Rose" Paris - lakier do paznokci w ślicznym cukierkowym kolorze, który ma nr 30.


Cena : 6zł/ 11ml

4 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja bardzo lubię robić zakupy przez Internet i jestem jeszcze zdania, że fajnie jest na pewno wiedzieć o tych kwestiach dużo więcej. Często także zaglądam do https://www.sendit.pl/blog/category/dla-klientow-sendit gdzie właśnie mogę sporo dowiedzieć się na różne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń