Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 28 sierpnia 2013

Malutkie zakupy :-)


"Biały Jeleń" hipoalergiczny  żel do higieny intymnej z aloesem. Przeznaczony do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. 0% -alergenów, parabenów i emulgatorów, niestety w składzie posiada SLS, co moim zdaniem jest głupotą w płynach do  mycia tak wrażliwych i delikatnych miejsc. Niestety nie wiedziałam, że skład zawiera ten sls, ponieważ żel kupiła mi mama, gdybym wiedziała, to z pewnością bym nie zdecydowała się na niego. Chciałam spróbować coś nowego, bo odkąd pamiętam, używam Lactacydu (który niestety także ma w składzie sls- co jest głupotą, ale mam go sprawdzonego i mnie nie wysusza ani nie podrażnia) i chciałam też coś tańszego, a nóż się sprawdzi. Niestety na wstępie do tego żelu zniechęcił mnie skład, natomiast chcę go wypróbować, mam wielką nadzieję, że mnie nie podrażni, a jak się sprawdzi, to kto wie.. może kupię go ponownie !


 Cena : ok.5zł/500ml.





 "Les Cosmetiques -Design Paris" szampon odżywczy z masłem orzechowym i mango, zalecany do włosów suchych i zniszczonych ( co prawda nie mam takich włosów, ale taki szampon kupiła mi mamusia :D), ma piękny zapach, który przypomina mi owocowy jogurt, taki typowo mleczny owocowy, cudowny (troszkę zalatuje chemią, ale mnie to nie przeszkadza). Wyprodukowany we Francji, natomiast w Polsce dystrybutorem jest Carrefour, pierwszy raz szczerze powiedziawszy widzę tą markę i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.  W składzie jak widać jest oczywiście SLS, za którym w szamponach także nie przepadam, no ale zobaczymy :-)

Cena : ok. 10zł (na promocji nawet za 5zł)/ 300ml.






"Synergen" antybakteryjny puder kompaktowy, naturalny nr. 04. Zakrywa zaczerwienienia, nie zatyka porów, nadaje cerze naturalny, piękny i matowy wygląd - Prawda czy Mit?
Kiedyś za czasów gimnazjalnych go używałam i byłam nawet zadowolona, ale wtedy także miałam mniejsze wymagania, nie oczekiwałam wiele po pudrze. Teraz natomiast to się zmieniło i szukam tego swojego idealnego, próbuję od sypkich transparentnych, po bambusowe i zwykłe kompaktowe za 6zł. Kupiłam go spontanicznie, miałam troszkę pieniążków, a ostatnio w wielu filmikach słyszałam pochlebne opinie o nim. Pomyślałam, dlaczego nie wrócić do niego i wypróbować ponownie? Zobaczymy jak się teraz sprawdzi :-)

Cena: ok. 9zł (na promocji 7zł)/ 9g.





CAT&CAT śliczne kolczyki w kształcie malutkich kokardek i w pięknym zielonym kolorze (na żywo kolor jest jaśniejszy). Do kokardek doczepione są diamenciki, które ładnie zwisają, a zapięcie, to klasyczna wkrętka. W Krakowie na Rynku Głównym zamykają Empik, który jest na rogu jak się wychodzi z ulicy Siennej (jeśli się nie mylę!), jest tam także Sephora, w której także są przeceny do -70%.. Powracając do Empiku, jest wyprzedaż asortymentu, ponieważ jak wspominałam, zamykają go. I ja zakupiłam sobie z tej okazji takie oto kolczyki, które wyniosły mnie 4,99zł(50% taniej). Są naprawdę super przeceny, jeśli któraś z Was mieszka w Krk, to lećcie bo są coraz większe pustki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz