Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 sierpnia 2013

Makijaż w różnych odcieniach fioletu :-)



Hej! Przychodzę do was dzisiaj z makijażem :-) Oczywiście nie jestem żadną wizażystką, nie zajmuję się fachowo makijażem, a robię to dla własnej przyjemności, jestem amatorką.  Postaram się Wam  jak najbardziej zrozumiale wytłumaczyć i pokazać, w jaki sposób wykonałam ten makijaż.





*Dolna powieka - przy samym kąciku zewnętrznym oka użyłam Celebrate, od połowy do prawie samego końca  natomiast środkowy cień z potrójnej paletki PAESE, w samym wewnętrznym kąciku użyłam SLEEK- organza.

*Linię wodną oka w 3/4 podkreśliłam czarną kredką do oczu firmy  Bourjois.

* Rzęsy- dolne i górne rzęsy wytuszowałam maskarą firmy CHIC.



Zdjęcia produktów, które użyłam :



SLEEK- Celebrate (OH SO SPECIAL)

SLEEK- Organza (OH SO SPECIAL)

Paletka PUPA - Biały perłowy cień.


 Nie wspominałam wcześniej, że mam paletkę cieni firmy PUPA, dlatego zrobiłam wam dwa zdjęcia jak ona wygląda z zewnątrz (powyżej). Jeśli chcecie recenzje tej paletki, to piszcie!


PAESE potrójna paletka "matowych" cieni. Tak naprawdę mają w sobie brokat, opis nie zgadza się z produktem.


Chic (pepco)

Baza, której użyłam pod cienie.

 Pędzelki, które użyłam do wykonania tego makijażu, to : ForYourBeauty, Sleek, Elite Models.



Czarna kredka do oczu Khol&Contour Bourjois.



Tutaj przed nałożeniem czarnej kredki na linię wodną oka.

Zdjęcie zrobione przy lampie, w łazience. Makijaż wygląda zupełnie inaczej niż w świetle dziennym.

Jak Wam się podoba??


P.S. Nie bądźcie bardzo krytyczne ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz