Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 sierpnia 2013

Delia No.1 - lakier do paznokci.

 Delia No.1 - magnetyczny lakier do paznokci, w pięknym kolorze ciemnego fioletu. Muszę przyznać, że to jest baardzo dobry lakier do paznokci! Ma cienki pędzelek, jednak troszkę grubszy od lakieru, którego poprzednio recenzowałam (DOR). Mimo, że nie jest za gruby, to świetnie nim się nakłada, jest precyzyjny, nie robi żadnych smug. Wystarczy jedna warstwa aby dokładnie pokryć całą płytkę paznokcia, lakier bardzo szybko wysycha, trzeba tylko uważać żeby na pędzelek nie nabrać go za dużo bo zlewa się z niego momentalnie.



Bardzo ładny metaliczny kolor, pięknie wygląda na paznokciach. Utrzymał mi się 3 dni z delikatnymi odpryskami, ale to dobry wynik na moich paznokciach. Trzymałby się jeszcze dłużej zapewne, ponieważ te odpryski naprawdę były prawie niewidoczne, ale ja zmywam lakier tak co 3-4 dni i maluję na nowo (chyba, że czas mi nie pozwoli). Dodatkowo lakier jest baardzo taniutki, pojemność nie jest wielka, ale to plus, ponieważ kolor  nie zdąży nam się znudzić. A tych 2-3zł mi nie szkoda, żeby wydać na lakier np raz w miesiącu, czy co trzy tygodnie :-)



Cena : 2-3zł/5ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz