Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 27 lipca 2013

Mini haul z Pepco :-)





 Nieduża kosmetyczka z Pepco, były dwa ostatnie kolory, ten różowy oraz niebieski, za 5zł warto wziąć. Mnie się przyda do kosmetyków kolorowych na wyjazd.




 Ozdoby do paznokci, małe kolorowe cyrkonie plus dodatkowo patyczek do nakładania oraz pilniczek za 5 zł, jak za darmo! Już dawno planowałam zakup jakiś cyrkonii do paznokci, a tutaj za 5zł mam tyle kolorów, w takiej ilości, że starczy mi na bardzo długo.




 Kupiłam to oczywiście w Pepco.










Cienie firmy MUA, jest to poczwórna paletka w metalicznych kolorach : brąz, złoty, czerwony i zielony. Za tą paletkę zapłaciłam 10zł i jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona, ma piękne kolory, bardzo fajna pigmentacja.


To wszystko co kupiłam w sklepie Pepco :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz